2 april - en dag att förglömma

hej hallå. Hur går det? Fråga mig inte detsamma, snälla. Jag kan berätta med en gång istället! Idag är nog min minst lyckade dag på hela året. Sov ungefär 5 timmar för lite, vaknade alldeles för tidigt och hittade inte den rätta foundationen, därför fick jag gå med helt fel ton i ansiktet hela dagen med något gammalt kladd som stramade åt, torkade ut och irriterade. Det var till och med jobbigare än det låter.Tyskan var sorglig, nv'n väldigt komplicerad och jag fick anstränga mig för att förstå 1/5 av det vi gick igenom. Maten var päcklig och jag visste vad som väntade därnäst - 130 minuter IDROTTSTEORI. Kill me someone. Så jag gick till Time och fyllde på med energi - JätteSalt och SuperSuraSyrlingar. Detta var ingen bra kombination, vänner små. Efter en halv idrottsteorilektion var min mun totalt sönderfrätt och jag hade cirka 64372846910473284637846 blåsor på tungan, på läpparna och på övriga ytor av tandköttet. Spanskan var tröttsam och rasten där emellan låg på 120 decibel i ljudnivå och mina öron gick på högvarv och sedan exploderade ... migrän som resultat. På sista Hu'n fick jag feber och låg och kved och svettades och började tillslut gråta av utmattning. Toppendag helt enkelt.

Nu skulle jag muntra upp mig lite och göra min specialitet MARÄNGER. Hur bra går det om inte en äggula splashas och smeten inte blir pösig utan allt går åt helvete! Höll på med 13 ägg tills jag gav upp hela grejen. Inte min dag idag.

Hoppsan, nu kom jag på att jag har en 13 sidor uppsats på Polska att greja tills imorn. Salem al Fakir och hans "it's true life will smile for you" kan gå och gömma sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0