dagen före Dagen

hejsvej. Sista dagen som femtonåring. Gled ner på stan och köpte två par skor med mamma, i'm in love with them. Åt en smaklös räksallad från Chagall i solen vid ån, sen bar det av mot stallet. Red Milton som är urfin egentligen, men glömde att ta på mig handskar vilket var mer än korkat. I nuläget har jag tre STORA varfyllda blåsor och partier på fingrarna där skinnslamsor hänger, hästskit är ingrodd tillsammans med läderklumpar från tygeln, och det blöder. När jag tvättade håret kom det in en massa mintschampo in i såren. Den smärta jag känner nu önskar jag inte min värsta fiende.

Vi ska grilla idag! Det är vad som håller mig uppe.
Måste sluta klaga i den här bloggen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0