do the prom

image141


Jag är såå glad att jag har jakten på den perfekta balklänningen bakom mig. Den är faktiskt nästan lika tjusig som bakelsen ni ser här ovan, om än inte från samma märke :). Den stora lyckan är ju att jag slipper dra på mig en lår-kort strechklänning från Gina Tricot som en annan Heidenstam-kickers. Min klänning är faktiskt stunning, askgrå chiffong ner till ankeln, empireskuren med persikorosa draperingar och högst upp sitter breda sidenband. Det bästa är att den är som klippt och skuren för mig då min syster och jag har samma mått! Nu: Var är min prins?

Kommentarer
Postat av: Anonym

lägg upp bild på den vettja :)

2008-04-21 @ 19:40:01
Postat av: katarina

näääe, det blir inge kul ju? ni får vänta och se, haha!

2008-04-22 @ 12:27:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0