fredagslisa + fullrulle lördag

Godmorgon! Igår var en jäättejobbig dag och jag kände mig ganska illa då halsen började värka något fruktansvärt vid lunch, och då visste jag att jag hade 1.5 h nationella prov i svenska, 1h matte och 2 h intensiv engelskalektion kvar. Men jag bestämde mig för att uthärda och det gjorde jag (!) för Lisa och jag skulle gosa efteråt. Vi gick runt i stan litet, köpte med oss massa snask och sen tog vi 7an hem till mig. Började laga mat, riktig KATT-mat med levande katt i fick vi till också ;). Mucho gusto. Sen så bara värmde vi oss med massa filt och kollade film. Var jättelänge sen jag träffade Lisa så det var ett kuuuul kärt återseende :)


image135


Idag kanske det blir ännu kuligare, julia&hanna kommer nämligen hit och jag ska ha födelsedagskalas x2 med middag och tårta och presenter och allt sånt som man bara måste älska :) Men innan det är det frukost som gäller, sen balla Uppsala City med pappa och därefter Akademiridstallet och min hästis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0