katarinaas

jag har ABSOLUT ingen aning om varför jag sitter här när det är STRÅLANDE sol och 22 grader i skuggan ute. Jag fick nog en liten deprision när jag såg en milion glada studenter skrika nedför slottsbacken. Jag vill också ta studenten! Om ett par år ... jag har iofs planerat en rad roliga aktiviteter jag ska göra under sista april imorgon men det är omöjligt likadant som dagen med stort D ... 2011. Tänk hur mycket jag ska hinna plugga och stressa och gråta och pressa på gymnasiet innan dess. Nej, jag förresten, låt bli.

Idag var en kalasbra dag. Cyklade och kom försent till hemkunskapen där vi lagade en förförisk citronkyckling! Masssssa god blev den. Sen cyklade vi till skolan och fikade hela spanskan med kladdkaka, annan kaka och Turrón, ett spanskt jordnöts-honungsgodis som smakade som ett väldigt koncentrerat kilo socker ungefär. På lunchen kunde vi inte äta nånting pga av den tidigare kycklingen, så jag och Emma gick ner till ån och åt Twisterglass. Träffade Signe, Bella och Olivia där också, så gulliga tjejer :). Jag och Gabriella ska ju gå i samma klass nu till hösten, det var jättekul att träffa henne. Sen hade vi bild som sista lektion där vi redigerade min, Anjas och Lisas film och sen var det hemmåt! Ska ta och njuta av det faktum att jag har NO plugg at all. Kanonhärligt.

Nu ska jag väll allt ta och solbada på altanen ute! Jag har trots allt vår-lov nu fram tills på måndag. TJARÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0