saturday night fever

Alltså, LISSSSNA (inleder dagens inlägg med lite kärlek till Björn Gustafsson) idag är det bara en tokbra dag. Blev frisk på morgonen så jag firade med kolaglass till frukost mitt ute i det gröna. Solen sken på mina bruna ben (jag fortsätter med lite vackra rim här). Cyklade till ridningen genom hela Hågadalen och det var vitt vitt vitt på marken! AV SNÖ !! hahah nej där lurade jag er allt. Av VITSIPPOR! tänka sig, vilken markant skillnad. På Akka så red jag Safran, en pigg liten arab som svängde vilt på svansen och trippade fram i form och på tygeln. Mycket uppskattat! Tog senare ett lååångt bad och provade mitt nya frisörschampoo från Matrix, så mitt hår luktar mint och citron nu (<3). Sen på kvällskvisten kom några gäster hem till oss och pappa lagade middag bestående av Ceviche till förrätt, oxfilé med potatiskaka till huvudrätt och ingefärs-yoghurt-ananas alternativt rabarberkolakaka agerade efterrätt. Hur mår man nu om inte bra? De for iväg nyss på salsakväll så snart kommer ett antal vänner hit och vi ska väll hitta på något skoj, middag föreslogs men jag är så mätt att jag tror jag viker mig dubbel. Hursom, dåligt kan detta inte sluta. Hörs, kåmpiz!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0