school kills me

Heisan. Det spöregnar ute samtidigt som solen lyser som en galning. Och om man lutar sig lite extra ut över balkongkanten ser man en enorm regnbåge glittra över stadsskogen. Finare utsikt än jag har just nu får man leta länge efter. Sånt piggar upp!

Något som gör mig tokstressad är att man tydligen kan se om man kommit in på det gymnasie man vill genom att gå in på dexters (?) hemsida. Det kan jag inte, jag har tappat bort mitt lösenord. paniiiiiiiik.

This goes out to myself. Jag vill ha koll på dessa saker och måste skriva upp dem nånstans. Sorry för det är totalt ointressant information , haha:

Plugga
Matteläxa
Svenska muntligt arbete
Engelska litteraturuppgift
Polskaläxa
Idrottsprov
Nvprov
Nvprov 2
Andra Världskriget Prov

...
Ser det lite ut? Nehejdu. Vad gör jag här ens en gång?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0