sweet sixteen

Haaaalåå! Önskar av hela mitt hjärta att jag kunde visa lite smått (nja, stort!) och gott från igår, men min överklantiga syster hehe glömde sladden hemma hos sig än en gång så det får bli imorn kanske. Kan bara säga att jag är head over heals förälskad i min nya väska (YES!) och som om det inte vore tusen miljarder gånger mer än nog fick jag underbart söta underkläder inpackade i de vackraste rosförpackningar jag sett! Dessutom fick både jag och pappa en waterproof-bag som kommer vara min bäste vän på ESK i sommar! Jag är emellertid stensäker på att det kommer funka som en ball exotisk handväska i regnväder. Och juste! Jag ska inte glömma den kanske bästa presenten: HEMBAKAD PRINSESSTÅRTA. Har aldrig smakat något godare, vaniljkräm, massooor med grädde, sylt, plufsiga tårtbottnar, marsipantäcke och två mörkrosa rosor! Fattar ni nu vad jag menar att mina systar är världens vackraste? :)<3

bilder kommer, kameran e hemma så ni slipper lida av dessa mobil- och cambilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0