våffeltime

Hahaha jaaaaaaaaa hejsanhejsan äntligen funkar det att blogga igen! Sååå mycket har hänt .. nej faktiskt nästan ingenting :O. Hade hemkunskap idag där jag några minuter över åtta fick koka fisksoppa och sen sleva i mig den på en kvart. Inte det man är sugen på en tisdagmorgon, direkt. Skolan förflöt smidigt och jag blev hungrig för en timma sen så nu har jag hunnit göra våfflor också! Med grädde och sylt, det var ett stort projekt det. Men är inte detta mäkta förvånansvärt? Tänk att det här:

image119

kan bli det här:
image120

och det kan i sin tur bli det här:
image121
pretty much magic.

hörs ett annat klockslag, solen skiner ju som en galning där ute! 12+ har den slagit till med också! wiihu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0