viva la mexico

HEJSAN HOERRNI! alltsa forlat att det har drojt sa himla lange med uppdateringen men pappa fick sin laptop stulen forsta dagen (kameror, pass och 5000 spann lag i samma vaska ocksa) sa vi har haft det himlans hektiskt dessa dagar. Kanske maste vi aka till Mexico City som ligger ett par tusen mil harifran till svenska ambasaden och fixa nya pass ... det ar helt sjukt men jag ar anda ratt sa glad for det skulle betyda att jag fick vara kvar i detta underbara land LANGRE!!! aaah ni forstar nog inte hur jag lever loppan har. Typ 30grader plus massa massa massa sol, bad i karaibiska havet, underbar texmexmat och enbart skoj forgyller mina dagar. Vill aldrig harifran! Imorn ska jag, m&p plus en superharlig goteborgsfamilj + deras dotter ivag till AquMal, ett rafint stalle dar man kan snorkla bland Galapagosskjoldpaddor, typ 2 meter stora! SUPERcOOL. men mitt internet gar ut nu :( ni far ha det sa HIMLA bra dar nere i kylan, jag lovar att sola lite extra at er! Pusspusspusspusspusss fran en underbart glad och lycklig Katarina! :)

Kommentarer
Postat av: johanna levine

FUCK YOU!
men hoppas det går bra med passen babe! :*

2008-02-22 @ 22:14:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0