en tidig måndag

Hejbloggen!

Idag har vi haft en massa ovärd dag :(. Bara en mattelektion stod på schemat, och efter det hade jag ett fysikprov kvar. Dessvärre gick det fruktansvärt dåligt och jag ligger fortfarande och skvalpar mellan g och vg. Fan! Aja, efteråt skulle jag spela in With You med Jessica Simpson men det gick ju heller inget vidare! Attans, lite otrevligt folk på musiken gjorde det hela ännu värre.

Jag och Lisa bestämde oss för att stå emot strömmen och INTE jobba på arkitekturen idag, så vi gick till bussen. Där mötte vi det mest sorgliga våra ögon sett på väldigt länge. En kille, jag ska inte nämna något namn, som tidigare gått på Katarinaskolan satt helt insjunken i sitt finniga ansikte och i sin gråa cigarettrök. Han berättade för oss att han sumpat ettan och skulle skita i gymnasiet, jobba direkt och leva på soc. Jag blev ledsen i själen. Jag fick verkligen en bekräftelse på vem jag INTE vill sluta som! Jag tyckte faktiskt synd om honom, samtidigt som jag insåg att de balla killarna som lever på att de fick hångla i sjuan (precis som niotillfem skrev så vackert) slutar som loosers. Det är så. På riktigt.

Oj vad detta blev ett deprimerande inlägg, så för att avsluta med något gott: Nu ska jag och Hannerz unna oss lyxen att åka ut till Skaris och segla! Woooh som vi ser fram imot detta alltså!  In i minsta detalj.

Puss sickan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0