Hej på ett tag!

Hej! Igår kväll var riktigt skåj men jag drog hem alldelles för tidigt, ville krama om min pappa som jag trodde skulle komma hem från Bryssel, men mamma hämtade upp honom innan och sen gick de ut och dansade någonstans så jag var själv hemma i någon timme. Rätt skönt ändå för jag gjorde sådana praktiska saker som en hårinpackning, tvättade kläder inför resan och packade! Just precis, ska ju till el Göteborgo idag :). Ska bli väldigt väldigt roligt. Synd bara att det är halvdant väder där nere, min lilla Indra står tydligen och köar till en SalemAlFakir-konsert idag och enligt färska uppgifter spöregnar det. Liksom åh! Hursomhelst så har vi under veckan tänkt att shoppa runt lite på stan, äta goda lunchbufféer, busa på Liseberg of course, slappa på hennes sommarställe och bada en massa i skärgården. Tycker fortfarande att det är ballt att vi blev så bra vänner på resan till Mexico :). Vet inte hur mycket dator jag kommer att ha där nere, förmodligen inte så mycket, är iallafall hemma den 20 juni. Men vi lär höras <3, puss fina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0