i know you catch me right before i hit the ground

god afton, kom nyss hem från skolan faktiskt! sååå inte jag, det är verkligen vad jag kallar för engagemang! Jag visste att inget skulle påverka mitt stabila betyg men jag stannade kvar i sex och en halv timme i bildsalen för att pyssla ihop ett hus med relativt fin ariktektur. Dessutom grejade jag spanskan och spelade in en fin låt på musiken. Så vad har jag för trevligt att meddela mina läsare nu? Joo om sanningen ska fram så är det kanske det finaste ni någonsin kommer få läsa, nämligen att jag inte har någonting kvar i skolan. Sommarlovet har i princip börjat! Det känns för ynkligt att bara skriva att jag är överlycklig, måste verkligen uppleva den här känslan. I did grundskolan! Efter 10 år av ångest är jag nu FRI (!).

så, det sista:
onsdag - heldag
torsdag - picknick och dans
fredag - ledig
måndag - balder/katarina-kampen + bal
tisdag - "farväl till skolan"
onsdag - skolavslutning!

så, det är en del kvar men bara "latch" om ni förstår
happiness :]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0