känns som fredag

Wow bloggen! Nu är jag verkligen hög på socker och fett. Förmodligen ser mina pupiller ut som datorskärmar också (sånt som mamma skrämde mig med när jag var liten och tittade för mycket på tv) för jag har suttit vid den här laptopen i flera timmar snart känns det som. Blir ju lätt så, mamma&pappa är iväg på slottsmiddag (?) och tangodans. De gav mig några hundralappar och jag stack självklart och köpte pizza, cola och Malaco Truly för hela slanten. Just precis, nu har jag suttit här och believe it or not sökt modelljobb på lite agenturer hit och dit, ska bli jätteskoj och mycket nervöst att se vad alla svara om ett par 3 veckor. Imorn blir det förmodligen en klassisk seglardag på ESK och senare ska jag iväg och gratta min systers pojkvän på 30årsdagen. Lyx att fylla år på nationaldagen ju, alltid ledigt :)

Sov sött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0