men

Ajajaj vilken liten sopa jag är, för det första skriver jag fel på en dödsannons (så skämmigt så jag krossas, smälter och avlider) sedan så har jag ju fullkomligt GLÖMT BORT ER! Har varit borta i över en jädra vecka. Fet shame on me. Men nivet, Göteborg med en kanonbrud lämnar inte mycket tid till övers. Dessutom har det ju varit midsommar, fast det är en helt annan historia. Ska slagga med el Hannerzo hela dagen imorn fast jag ska verkligen försöka att klämma in en efterlängtad update.

Har du lagt sju blommor under kudden?
hElvete, det glömde jag, kom jag på nu.
however, finns ingen jävel som vill gifta mig ändå :(

sadsadsadcryskäraskäraskära
fifan vad depp, thaha! :] ses imörn

ps. jag é goast i hövet enligt familjen Nordqvist. det är STORT!

Kommentarer
Postat av: SPANKISPANKI-FLIKKAN

jag gifter mig gärna med dig! vi är ju nästan det iaf. lite förlåvade kanske vi är iaf? du e påår. jag haffar dig.

2008-06-21 @ 01:30:11
Postat av: katarinup

uh liza, du bist eine gute nazi-kinder

pusspusspussfin, har redan bokat prästen! Han är OG :]

2008-06-21 @ 11:30:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0