nytt inlägg

Hejsan ;) Sitter utomhus på terassen i bara bikini just nu, årets hittils mysigaste bloginlägg kanske! Det är iallafall riktigt kokhett här ute, har solat hela dagen både i Stadsparken och i Norby så 3 nyanser brunare har kroppen blivit :). Hade ingen riktig lektion idag, hängde bara ute och tjoade åt studenterna, hälsade på JaberMallan uppe vid slottet och käkade sushi vid ån. Köpte ett par jättepraktiska ballerinaskor, sweet. Kan dessvärre inte använda dem, jag har en krossad stortånagel vars skinnslamsa lossnar vilken sekund som helst och då kommer jag plågas av smärta i ett par veckor framöver, outhärdligt jobbigt.
Planerna för ikväll är inte bestämda, jag tar minuterna som de kommer och just nu tänkte jag ta ut chokladbollarna från kylen och njuta litet på balkongen. Har en stereo där uppe så då kan jag känna hela huset vibrera till mina housebeats och "this is the fucking remix"-refränger. Skämt åsido, nu känner jag hur datorn smälter sönder i mitt knä. Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0