rubrik

God morgon! Änsålänge än väldigt skön morgon, idag är det ju Balder/Katarina-kampen och med den följde en rejäl sovmorgon, wunderbar! Ser fram emot en dag med mycket sol och massa lek! Ska krama om Hilda väldigt hårt också, hon har varit sjuk hela månaden. Snart så ska jag ner på stan, köpa en pincett, scholl partyfeet och lösögonfransar. Bal idag ju! Även om det har blivit lite moloket nu på sistone så ser jag ändå fram emot den rätt mycket. Sådär precis lagom mycket. Har inte för höga förväntningar iallafall. Jag och Emma ska åka ner till Skarholmen först och sen efter balen så sover Lisa över här hemma! Trevlans. Nu borde jag ringa mina systrar som jag after all älskar mest mest, helt värdelöst att det blev som det blev igår. Måste fixas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0