summering

Tja bloggeeerz! Är extremt jäktad, ska till syrran och ta en powerwalk i det fina vädret. Men vill iallafall skriva en rad :). Igår köpte jag och Lisa ett fyrishovskort. Vi ska ju börja motionssimma och starten gick riktigt bra! En kilometer på 40 minuter, kanske inte helt dunder med tanke på att jag faktiskt gjorde 2 km på 55 minuter förra året men någonstans måste man alltid börja. Vi ska alltså hänga där varannan dag nu, ska bli jätteskönt att känna hur magmusklerna hamnar på plats igen. Efter det drog jag hem till Hanna en snabbis, hon ska flytta till Warszawa nu i några månader och jobba, i will miss her like hell! Sedan hem till Juliet där vi låg och lyssnade på en massa jättebra musik, ska sno all så jag kan ladda över den på min FÖRHOPPNINGSVIS helt nya iPod nano! Den är inte helt min ännu, just därför håller jag på och fjäskar runt här hemma så att de ska förstå vilken fantastisk dotter de faktiskt har. Bara idag har jag exempelvis dammsugit hela huset, rensat ogräs i rabatten samt lagad en delikat lunch. Är jag inte FÖR gullig :)

well, jag vet att jag är dålig med Göteborgbilderna, men det flera minuter att ladda upp för de är i ett väldigt stor format, så jag tar det när jag kommer hem. Ska hinna till biblan och låna böcker, köpa en blommig klänning och klippa lite i min kollagebok idag hade jag också tänkt. Time flies by. pussochkramKatarina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0