Niornas avslutningsbal 2008

Hejsan :). Har inte ens börjat käka frulle och jag har skolavslutning om mindre än en timma, men MÅSTE bara publicera detta finfina inlägg om Katarinaskolans bal 2008 som till allas förvåning var mycket bättre än förväntat. Kanske av den enkla anledningen att jag inte ville hoppas på något, jag måste säga att det blev riktigt lyckat. Först hängde vi lite i vår rektors villa, sedan tågade vi ner mot restaurang Skarholmen och åt middag (som kanske inte var det riktigt bästa), minglade, höll tal och umgicks. Alla var riktigt trevliga mot varandra och såå söta, såg ut som små dockor hela bunten tycker jag.















Det var helt enkelt en underbar kväll, till stor del tack vare mina helt fantastiska systrar som stylade mig så att jag verkligen kände mig underbart fin! Sånt gör halva grejen. Sedan var det perfekt väder, ett perfekt ställe att hålla balen på (ser ni utsikten eller!) och dessutom jättetrevliga människor att bala med. Det känns som att jag har fått väldigt mycket ut av Katarinaskolan i tre år, lika mycket kunskap som psykisk självkänsla. Det har absolut inte varit mina lättaste tre år, kanske tvärtom men först nu känner jag hur mycket jag har vuxit innombords! Det är jättehärligt. Visst håller jag med om att det ska bli skönt att lämna detta för gott, men det finns personer som jag till och med trivdes med och kommer sakna. De människor som betytt lite extra för mig kramade jag om under balen och de jag glömde får jag pussa hejdå idag istället. Sommaravslutning om 49 minuter! Kan ni förstå? Det känns bara knäppt just nu, kommer kanske inse allt först om någon vecka. Puss mina läsare! Ni är få men ack så älskade

Kommentarer
Postat av: julia

åhhh vad fina ni är och du lillsyrran, sååå söt! ser ut att ha varit en jättefin kväll!



Puss

2008-06-11 @ 20:12:24
Postat av: Anonym

åhhh vad fina ni är och du lillsyrran, sååå söt! ser ut att ha varit en jättefin kväll!



Puss

2008-06-11 @ 20:13:24
Postat av: katarina

ohjulia, tusen tack va! det VAR en jättefin kväll, tackar för det; du borde kombinera patentjurist med hårstylist! Hoho det tillochmed rimmade :D

2008-06-12 @ 00:48:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0