7kt 7k

hejhejhejhej! Kul dag, eller inte. Ligger och snörvlar i takt med Soldierboy YOOOOO och håller på att garva sönder till Amandas galna japaner hon hittade på Youtube. Längesen jag såg något så skojigt på internet! Ifall ni är sugna på något kul så besök hennes blogg vetja, eller klicka här och här. Brabra. Har även beställt en massa smink från USA så det lär räcka i minst ett halvår. Härligt för mig, pest och pina för min magra plånbok. Men jag kan väl rekomendera alla att bära I.D bare essentuals makeup! Jag beställde 3 olika mineralpuder (foundations) i färgerna Light, Fairly Light och Medium Tan, en bronzer, en mineral vail, en tjock borste, en consealerborste, en underlagskräm att applicera innan sminket samt en brun utan sol! Allt detta för 107 dollar! Usa är verkligen bra  på låga priser när det kommer till smink, jeans och joggingskor. Hurra!

Sedan vill jag att alla mina läsare ska veta att det går runt en liten brutta på 17 coola jordsnurr som plötsligt är bombsäker på att hon är alla ungdomars förebild. Och hon är verkligen VÄRD alla dyra saker som hon hinner gå och sukta efter i en HEL EFTERMIDDAG! är det inte fantastiskt. Jag är lika irriterad på henne som hennes fjortishy är finnig. Men klicka här bara och skratta åt sveriges största fiasko!

Ett sista PS bara: För två veckor sen tog jag farväl av Karibien! Fruktansvärt sorgligt.

image113

Kommentarer
Postat av: Anonym

Håller heeeeeeeelt med dej gällande Blondinbella. OMG

2008-03-19 @ 20:26:52
Postat av: Amanda

känner mig ärad!
och visst var de roliga..
"the laidback, the kickstand, the crane.. the chicken.. the camel"
sooo funny!

2008-03-27 @ 22:28:25
URL: http://amandanotrica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0