carmens playa

Buenas noches, har kommit tillbax fran lilla hawaii dar bl.a en dagsutflykt till Holbosh var inkluderad. Forstklassig utsikt fran hotellbalkongen, massa god mat som tacos con pollo y queso och olika ceviches de pescado, poolhang, havshang och hangmattehang forgyllde dagarna. Eller okej en dag var det faktiskt 22 grader och svinkallt sa jag stod och huttrade i duschen i typ tio timmar. Men nu e jag tibax i Playa och imorn drar vi till Akumal igen, mitt och Indras place! Men fy sjutton, jag bavar infor hemresan. Hur kan tiden ha gatt sa snabbt? Det finns nastan ingenting kul med att aka hem. Visst visst, traffa alla och sa men det ar kul forsta dagen. Sedan? Oh jag vill verkligen inte. Har ar mitt Paraíso del Mar. Jag behover inget mer an detta! Men men thats life. Vi ska ut och ata middag nu. Fullproppat med folk pa fifth avenue. Funderar pa att dra till Burger King :) haha jag ar sa okulturell. Massa kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0