freeday

Heeeeeeeeeejsanhoppsan, segare dag har jag aldrig varit med om. Var på födelsedagskalas igår så jag kom inte hem förrens seent seent seent aldelles för seeent. Vaknade iallafall idag vid 12, rusade ner på stan där mamma skulle bjuda mig på lunch i ett proppfullt Uniqo (?), jäättejäättegoott. Sen hämtade vi våra pass på polisstationen och min bild där alltså ... ser ut som ett komplett retard med svettigt punkar-hår. Varför blir passfoton ALLTID så grymt misslyckade? Jag vet inte!! Efter det iallafall, köpte jag nya vita sneakers :) superkul! Vår så det bara skriker om det ju. Jaa, sedan så åkte jag hem och gick och la mig igen och vaknade ungefär precis nu. Har fått ett mail från J och H där de avslöjar att de ligger i två hängmattor på PhiPhi och ser ut över havet. En annan har det bra, alltså. Jajaj, måste dra mig! Let's Dance-final ikväll ju (hahah yes!) och jag hejar på Tina ;). Tyvärr kommer jag missa det på grund av andra roligheter .. men det får ni höra mer om en annan gång. Puss puss och en (liten) kram från Katti.

Kommentarer
Postat av: Anonym

mer video inlägg! hahah (Y)

2008-03-29 @ 10:22:00
Postat av: Anonym

haha nope, jag är värsta shamy där :$

2008-03-29 @ 10:48:30
Postat av: katarinup

oj, glömde skriva att det var från mig, folks! ;;$$

2008-03-29 @ 11:03:12
Postat av: Anonym

jo jätteskojjig ju! :D

2008-03-29 @ 12:59:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0