sunday noon

Tjena Tjena, ush vilken seg dag. Var med lisa hela natten igår och vi tokade som sjutton. Kollade på Linas Kvällsbok eftersom vi ska analysera den till svenskan senare ... uuuuuuh dålig film. Fast det gjorde inte så mycket för lisa hade saft, jag hade nachos och bilddagboken. Rätt ok. Idag har jag pluggat om Stalin, Lenin och oktoberrevolutionen, pratat med Indra i luren och gått på en megadeppig promenad i Hågadalen. Regn, vind och lera överallt. Fast snart kommer J och H hem och nu ska jag äta chokladmousse med jordgubbar. Imorn ska jag och Hilda plugga mathematics på Waynes Coffee. Det var nog allt nytt. Solong!

image109

Kommentarer
Postat av: Lou Cigaro

Hej på dig :)

Dagens fråga i bloggen lyder: Har du någon favoritdryck? ;D

Ha det gott!
» http://cigaro.blogg.se

2008-03-09 @ 18:11:55
URL: http://cigaro.blogg.se
Postat av: Anonym

guud vad fin du var på den bilden :)

2008-03-09 @ 18:13:00
Postat av: steffie

va heter du bpå bilddagboken :)?

2008-03-10 @ 11:35:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0