7kling

hey världen! Sitter här hemma med pappa pluggar etik, lite ovanligt kanske men jag mådde ovanligt dåligt i skolan och var tvungen att gå hem. Har nu ätit Kan Yang och druckit C-vitamin och om lyckan är på min sida idag orkar jag åka till Julia för att plugga den sista biologin. Ni ska bara veta hur mycket hon har hjälpt mig, det är sjukt att det finns människor som får en att förstå det svåraste man vet, medan andra (som ska kalla sig lärare) står och pladdrar på om en sak i timmar och hjärnan får ändå ingen stjuts på vägen. Hm. Nog om det.

Idag skrev jag mitt sista nationella prov! Har höjningchanser i engelska, det vore vällan underbart om det gick hem va! Fick tillbaka tyskan, helt nöjd med mitt VG där alltså. Mikaëla kom dessutom fram till mig glad från öra till öra och var stolt över att hennes mentorsbarn hade presterat så bra på sista provet. Vilken lättnad alltså!

Imorn är det Estocolmo med Vulpes och Bison som gäller, ska ha muntligt biologiprov på Naturhistoriska Riksmuséet, det blir någonting nytt! Efteråt ska jag typ hänga lite med Lisa där på stan, fika, kanske shoppa och planera fredagens kalas. Kulkul.

Ska krypa ner i sängen nu, har migrän så en platta alvedon lär bli min lunch.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0