åt stress till middag, kryddat med ångest blev det mums!

Hej bloggen! Katarina är hemkommen från ett intensivpass :). Hur mår jag nu? Ligger på 10 - 9 kanske. På topp med andra ord. Men måbra-skalan sjunker drastiskt när jag blickar framåt, jag har SÅ mycket kvar att göra idag. Skulle tippa på att jag plötsligt ligger jag på en trea. Men hur är det man säger? Carpe Diem, fånga dagen, lev för stunden, lev som en tia. !JA

Har så många underbart vackra bilder jag skulle vilja låta er njuta av, men det får bli när jag har tid. När jag har gjort klart musikarbetet, pluggat matte, läst på elektonik, börjat med en kemifördjupning, hittat en polsk artikel, gjort klart spanskauppsatsen, rättat demokratiarbetet för sista gången samt övat på tyskaverben. Om ett tag med andra ord, 8 läxor om dagen det är väl inte så himla mycket. Nej, inte så mycket alls faktiskt. Jag går sönder. Nu var vi tillbaka där vi började, jag ska allt ta mig i kragen och leva som en tia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0