friday, allt annat än en freeday.

Jag lever! Too much to say, too little time. Men i stora drag: Igår var fin. Pluggade 75% av dagen, var hos Julia, pluggade ännu mer, gick till Hanna där Gustaf och Sara befann sig, kollade på Eurovision och gick tillbaks till Jules. Eller vi gick två gånger fram och tillbaka, kom på att jag hade friluftsdag dagen efter och behövde låna skor. Tack Hanni! De var sköna. Hoppade 3,60 längd i dem samt sprang 4:de snabbast av tjejerna! Skulle sprungit staffetten, men jag befann mig på fel plats under fel tillfälle om man säger så.

Efteråt iallafall, gjorde jag och Lisa stan och köpte presenter och sånt, betalade ett paket Ben&Jerrys och åt upp den på en solig stentrappa. Det var en äcklig historia. Jag hatar chokladglass, och 49,50 var den himla glassen aldrig värd. Sedan skulle vi plugga på Stadsbiblioteket, men effektiviteten avtog. Istället gick jag till andra sidan staden och där fann jag min cykel försedd med ett Flat Tyre (inte hårdrocksbandet) utan bokstavligen. Tredje punkan på en vecka. Vad i ...?

Kom hem, gjorde polskan och stack till dansrepetitionerna! Chillade litet med Mathilda, Anna och Antonia senså hämtade mamma mig. Vi gick på stan och mamma köpte ett par linnebyxor, (Linné-byxor kanske, det är ju Carl von Linné's födelsedag idag! Där fick jag till den!) jag fick en klänning från Gina och en kappa från Monki. Inte så tokigt när allt kommer kring

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0