ibland

Idag är en trött dag, somnade alldelles för sent och vaknade alldelles för tidigt och åt alldelles för lite till frukost och mår alldelles för dåligt. Det är en städardag helt enkelt, jag rotar upp gamla minnen som gömmer sig i byrålådor och hyll-skåp. Tittar ett tag men tröttnar snabbt och kastar allt. Måste ha blivit åtminstone ett par ton skräp av allt det där, skönt att ha gjort sig av med 'ett. Mitt golv luktar hursom såpa och alla speglar i badrummet (vill säga en) är högblanka och till och med sängen är bäddad! Bra där. Det ända roliga idag är väll hoppningen som jag har längtat efter i en hel vecka, börjar om en dryg timme. Titta här förresten vad jag fann på någon gammal sajt, dessa bilder tycker jag är fruktansvärt vackra. Hästar är magiska djur, har alltid tyckt och kommer alltid att tycka. En liten fransväska som på bild nummer två skulle jag bra gärna vilja ha.

image187

image188
image189

Kommentarer
Postat av: Fredrik Inredning & Mode

fina bilder!

2008-05-17 @ 18:58:53
URL: http://fredrikfredrik.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0