inte det mest läsvärda, kanske

Jag är trött på Klas typ. Och Gördis. Och lite mer folk (?). Jamen det här blev ju ett bra inlägg. Jag är allmänt trött på onsdagslivet. Idag väcktes jag före tuppen,  av borrande och morrande. Det stod en kille i tvättstugan, eller i kloaken kanske man ska säga. Hela avloppet var ju upprivet. Han skulle "laga stoppet" intill tvättmaskinen. Såg mer ut som någon sorts sumobrottning i gyttja. Så nu luktar det möglad katt i hela huset. Min favoritdoft! Perfekt och lättburen såhär till sommarn och sådärva. Ha-ha. skåååj. Imorn sover jag hos Jule's. Vi ska plugga, mest. Eller bara. Kolla på Eurovision också, det är någonting med schlager ändå. Men innan dess - Tyskaprov. Tror jag ska dra mig iväg och plugga till det trotsallt. Sprechen wir deutch hier? Jaaa klar. (skryterlitemedattjagkanvärstasatsarmeningenpåtyska). Till er alla: en saftig puss har ni allt gjort er förtjänta av. Ni som läser det här tramset och allt. En puss ska ni få, som här nedan ungefär, århundradets finaste bild! Hoppas det sitter i generna. Är det tänkbart att jag kommer bli sådär vacker när jag blir stor? Syrran, du är bäst.


image194

Kommentarer
Postat av: Amanda

Tack Katarina, va snäll du är :) detsamma!
OJ.. har din syrra gift sig?

2008-05-21 @ 18:31:43
URL: http://amandanotrica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0