katy hitted them stonfaces

Igår mådde jag tydligen bra. TYDLIGEN BRA. Ingenting går uppemot hur jag mår nu. Som en kung. Som en gudinna som just stigit upp ur havets skummiga vågor :) 

I stora drag var dagen hemskt jobbig men jag cyklade hem till min fina syster som bjöd på kaffe från egna lattemaskinen! Lapade skugga ett tag eftersom solen gått bakom lägenheten (inte i moln, nej nej det fans inte så mycket som en STRIMLA moln denna underbara dag. Medelhavsvärme var ordet!) och begav mig till F&S. OjOjOj där var det folk! Smockfullt på gymmet så jag körde ett pass istället, helt underbar känsla efteråt. Kom hem, sushi erbjöds så det har jag tryckt nu och är sådär härligt mätt. Har känslan av att hur jobbig dagen än var så skulle jag kunna köra samma grej i 10 timmar till för jag är FULL av ny energi! Och all denna energi ska jag ödsla åt det sista demokratiarbetet i mitt liv. Oh saliga tanke. Imorn är det nämligen dags för en välbehövd ESK-premiär. Jag och lilla Lisa ska ut på Ekoln och segla. Efter det: ridning (=hoppning) med Anna. Sedan ska vi fira sommaren.

Fira sommaren. Måste smaka på orden.

image155

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0