lördag is the best

hallå! Sitter ute och grillar mashmellows med ena handen så det är lite problematiskt att skriva, but i will give it a try. Underbar dag idag, lite stressig men ändå. Gymmade med syster idag, det gick bra först men jag fick nog jättelåg blodsockerhalt så jag mådde illa som tusan efter spinningen .. jättejobbigt. Åkte iaf hem sen och cyklade till stallet med Anna! Hade dressyr och jag red på Safran, en sjuuukt vacker häst och det gick jättejättebra :)! Efteråt gick vi till Ica Maxi och köpte lite gott för ikväll, för snart ska jag hem till henne och träffa lite folk och bada i hennes utomhusbubbelbassäng! Cool or what? Yees very cool in the pool. Höhö. Men innan så ska vi grilla lax med råris, har fixat iordning små knyten och det här blir nog hur bra som helst. Oj, nu ryker det från min shmellows ...


den är KOLSVART. ajaj.
pusshej<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0