sad cry emo

Hey folks. Torsdag = helg! Yaaa ledig imorn. Ska gymma med Lisan. Yaaa x2. Äta sushi och plugga också. Yaa. Not. Dagen har flytit på micket braaaa asåh. Förlåt. Jag är på flummdummhumör. Har snackat skit med Indra alldelles för länge. Eller snackat .. smsat. SMSterror till Göteborg. Samtidigt som jag har tryckt en plåt med HUGE maränger. Finns ingen bättre kombination. Men nu är jag HÖG. På maränger. Sockerkick. Har alltid undrat hur många sockerbitar en häst kan svälja innan den får sig ett sockerspratt. Provade en gång. I Polen på ett sommarläger. Jag tryckte in kanske 40 bitar i pållens mun, det uppskattades! Sen löste jag upp 40 till i betforn (hästmat). Galningen åt som aldrig förr. Sen löste jag upp ytterligare 40 i vattenhinken. Han slurkade allt som om han levt hela sitt liv i öknen. Sen galopperade vi (skenade vi) runt 40 varv om och om igen. Jag hade lyckats! Jag befinner mig nog på samma nivå just nu, men med marängplåten ni vet. Tur att jag har er att skriva av mig på. Nu ska jag sprattla lite, njuta av mitt minilov kanske. Puss puss och glöm inte kramen!

image185

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0