tisdagar är bra dagar, desperatehousewifesdagar!

Halå bloggen! Som någon kanske märkt så är det lite ändring på G i layouten, har hittat en kanonbra sida där en datorproffskille ger ut en massa tips om hur man designar sin blogg osv, kanske blir lite fint här tillslut. Det lustiga är att jag har blivit största datornörden, sitter typ helt exalterad och tycker det är jättekul med html och sånt där som jag innan skulle kallat skit. Höhö. Datornerd.

Idag var väl inte världens mest givande dag. Ingen hade informerat mig om att vi hade sovmorgon till 10.50 så i ren frustration gick jag ned på stan och köpte mig två klänningar, är iofs rätt nöjd med inköpen. De är tighta och korta och allmänt härligt lättburna. Kommer passa grymt med gladiatorsandalerna när de nu kommer! Efter det så hade jag lite lektion, sedan slutade vi rätt tidigt så jag och Hannerz gick och gjorde stan x2 den dagen. Inhandlade mig en suuperfin jacka second hand, den är typ gul och i sporttyg men jag tänker mig att den blir grym till klänningen med lite uppkavlade ärmar. Ska visa er senare. Såg dessutom en så fin liten klänning på Monki! I rosa nyanser med en massa knappar i ryggen. Med ett tunt skärp virat två gånger i midjan tror jag att det kommer funka alla sommardagar! Räcker ekonomin? Måste fundera lite.

Måste också informera om mitt och Lisas nya liv. Vi ska bara äta sallader och dricka mjölk resten av vårt liv. Och spendera 50% av vår lediga tid på Friskis och Svettis. Vi ska bli riktiga friskisar, men innan det måste man ha kommit in i svettisstadiet. Om man bryter löftet får man betala den andre 500 pix. Jag ska hålla't!

Imorn är det ingen skola, däremot ett par timmar långt möte med rektorer och folk. Sedan har jag en Waynes inplanerad, och efter det tror jag det blir ett intensivpass. Lika bra att köra hela vägen liksom.

Nu ska jag och mamma åka och kolla på bil, vi behöver en ny sådan. Pussvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0