tulpaner och friskt gräs

De härliga dagarna vill aldrig ta slut! Är det möjligt att idag var bättre än både igår och i förrigår? Jag vet inte. Det känns så.Vid elva idag var jag nere på Ekolns SeglarKlubb tillsammans med Lisa. Vi doppade tårna, seglade i vindbyar och åt salamimackor på bryggan. Gick i hamnen och lyssnade på måsar och de klassiska ljudet av båtar som gnider mot varandra. Hur kan man kalla det för en dålig start på dagen? Fullständig omöjlighet. Cyklade hem i bara skjortan och bikinishorts, vidare iväg till ridningen där jag red en underbar unghäst, närmare bestämt Kronos. Vi galopperade över hinder och pussades. Åt sockerbitar. Cyklade hem med Anna. Sorterade ut gammalt i garderoben och fyllde hyllorna med vita shorts och sidentunikor. Grillade biff med färskpotatis. Innan dess stekte vi marshmellows i solnedgången. Sjöng på: money can't buy happiness but it can buy you marshmellows wich is kinda the same thing och jag var säker på att varenda ord stämde. Ännu en kalasfin dag!

image156

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0